In/Ut

IN
Lunch: Sallad (sallad, gurka, tomat och lite vitt kött) + salladskrydda

Övrigt: Kaffe med lite mjölk ett par godisbitar

Det får räcka för idag, och om jag köper något ikväll så kommer det vara vatten eller cola light


Ut
1h 45 min zumba

Vet inte om vi promenerar ner och upp till stan får se hur vi gör.

Angående godiset så är jag stolt att det verkligen bara blev några bitar som jag njöt av till kaffet och inte mer. Jag är ett riktigt godismonster annars. Måste få bukt på det genom att trappa ner på det istället för att sluta helt.

Fast nu är jag inte ens sugen

Blev kanske ca 500 kalorier idag som jag typ brände bort genom att dansa idag så dte känns bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0