in/ut

        IN
2 proteindrinkar
1/2 macka med skinka
tonfisksallad (tonfisk,sallad,gurka,tomat och majs)


Har inte tränat något idag. Måste skärpa mig!! åkte ju inlines en stund HAHA vilken jäkla tur att det inte kom någon bil när jag kom i full fart ut på gatan för då hade jag blivit påkörd, var helt kass på att stanna. Det är ju kul att åka, men nerför är ett helvete asså, får nöja mig med promenader, men ska kanske spela tennis någon dag också.

Kickade lite med en tennisboll idag, måste bli bra, innan var jag grym. Försöker öva upp mig på att stå/gå på händer också. Var grym på det också innan, har gått mer än 100 steg på händer..


Aja imorgon är en ny dag, ska röra på mig minst två timmar då i alla fall så jag kompenserar lite för idag.

Sov gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0