17.28

Dagen bara flyger förbi ju... farligt och ibland vill man bara att dagarna ska gå, lustigt!

Jaja

har faktiskt lyckats plugga ett bra tag nu, ska väl försöka mig på någon timme till innan jag käkar middag.

Vet inte riktigt vad jag ska äta, kanske gröt, en macka fil, frukt, hmm jaa något lätt i alla fall.

Har börjar äta regelbundet, för då kanske jag inte hetsar lika ofta i alla fall. Även om jag var riktigt jävla onyttig i spanien så lärde jag mig att äta på bestämda tider igen, vilket känns så mycket bättre.

frukost,lunch,mellanmål,middag,kvällsmat kör jag på och mellanmålen innehåller 1/2 frukt typ.

lite men ofta kör jag på.

Imorgon ska jag skriva högskoleprovet (hoppas för guds skull att jag inte försover mig) Så det blir ingen rolig dag. Undra vad man ska ta med sig och äta då.. har ingen aning. lite energi måste man ju ha, så dte får väl bli frukt och en macka eller något, det borde jag klara mig på tills fyra i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0